Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Łąg
Szanowni Państwo,
w związku z sytuacją epidemiczną i brakiem możliwości przeprowadzenia Walnego Zebrania członków Stowarzyszenia w tradycyjnej formule, Zarząd Stowarzyszenia na spotkaniu w dniu 25 marca 2021 r. podjął decyzję o konsultacji zdalnej z wszystkimi członkami Stowarzyszenia dokumentacji związanej z przyjęciem sprawozdania z wykonania budżetu za 2020 r. oraz udzielenia absolutorium dla Zarządu z tytułu gospodarki finansowej za okres minionego roku.
Poniżej zamieszczone są linki do następujących dokumentów:
1. Bilans sporządzony na dzień 31.12.2020
2. Rachunek zysków i strat sporządzony na dzień 31.12.2020
3. Informacja dodatkowa do sprawozdania finansowego za rok 2020
4. Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia w 2020 r.
5. Projekt Uchwały Nr 1/2021 w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2020 r.
6. Projekt Uchwały Nr 2/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu
Ewentualne uwagi dotyczące powyższej dokumentacji proszę zgłaszać telefonicznie (nr telefonu 605395300) do dnia 30 marca br. (wtorek) do godziny 12:00.
Z poważaniem
Zdzisław Jarząbek